10.9 C
Pals
Diumenge, 1 febrer 2026

Detingudes 4 persones a la Bisbal per cultiu de marihuana

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Ahir els Mossos d’Esquadra i la Policia Local de La Bisbal d’Empordà van detenir tres dones i un home per presumpte cultiu de marihuana. Van registrar dos domicilis al Carrer Nou de la ciutat, on van comissar un total de 445 plantes de marihuana.

A banda del delicte de salut pública del que han estat imputats els detinguts, també se’ls acusa de delicte de defraudació de fluid elèctric, ja que presumptament també punxaven llum dels veïns.

Dos dels detinguts són de La Bisbal i els altres dos de Torroella. La Unitat d’Investigació dels Mossos d’Esquadra de la ciutat va iniciar la investigació per la forta olor i els sorolls que sentien els veïns.

 

- Publicitat -
- Publicitat -

Inaguren la Via Verda entre Begur i Esclanyà per impulsar la mobilitat sostenible

El traçat és accessible i segur, pensat tant per als desplaçaments quotidians com per a l’ús recreatiu i esportiu.

Altres notícies