Els Mossos d’Esquadra han detingut a Palafrugell un lladre multireincident de 24 anys i que acumula 54 antecedents. El darrer ha estat aquesta matinada per entrar a robar en una pizzeria. De fet, el sospitós ha entrat fins a quatre cops en menys d’una setmana en aquest establiment.
La primera va ser el 25 de juny i l’endemà ja hi va tornar. Diumenge passat va repetir i aquest dimarts pels volts de la matinada l’han tornat a enxampar. Com en altres ocasions, ha estat l’alarma qui ha alertat els Mossos que s’han dirigit fins al lloc dels fets, al carrer Sant Pere de Palafrugell i han trobat el jove. Després de comprovar que es tractava del mateix home que apareixia a les càmeres de seguretat, l’han acabat detenint.
S’espera que en les properes hores l’arrestat, que compta amb més d’una cinquantena de detencions, passi a disposició del jutjat de guàrdia de la Bisbal d’Empordà per respondre d’un delicte de robatori amb força.






el que va escopir al nadó i que demà tornarà a correr per plaça venent lo que va robant al Clarel i al fraternal? el que seu on la gent està esmorzant i insulta al qui vol? El que li va rebentar la porta al restaurant de l’amic?… osti si… ja demà el saludo pel carrer i li donc records de part del jutge
Entenc perfectament la policia! Estàn fins als coll…. De detenir aquest fill de Satanàs! Que l’únic que fa és robar robar i robar! Fins quan durarà això??
50 vegades???potser a la 3 vegada ja lhaurien de tancar..no ??
Gerard Padrosa Domenech tancar no, que el tornin se seu país, que Això de mantenir-los aquí ens costa molts impostos
Gerard Padrosa Domenech Ahhhh Habibi. Tu eres resista ca bron.
3 vegades es Molt poc.
50 está be.
Lo que me parece profundamente vergonzoso es que llebara 50 antecedentes y todavia siguiera en la calle tocando los cojones, y las personas que van a trabajar, estan a todas horas alerta por si aparece…No se en que cojones piensan los jueces, porque la policia estaba hasta los mismisimos de llevarselo para que a las horas estubiera en la calle, y encima se reia…..Que hagan algo con este personaje, porque sino lo haremos la gente en la calle.
Los jueces no pueden hacer más,son los sucesivos gobiernos de PP y PSOE que no han cambiado las leyes
Ara será la 51 vegades amb antecedents i anar suman.
Joan Cordón
Fins a 100.
A Olot en varen fer fore per arribar a100.
Que tanquin els jutjes quels deixan anar
no culpabilitzis els jutjes,no poden fer més,ja que ni PP ni PSOE han canviat les lleis
Només veig notícies de Palafrugell..que maca Palafrugell no????
Que trigarà en fer la 51? I anar fent…
Canvi jaaaa de legislació. Policia estan desbordats i deu ser molt frustrant …
Algú tindrà que fer algo no????, perquè la gent de peu no podem ni obrir la boca perquè si els increpés te escupen O se te encaran, i no els pots tocar perquè sinó te empresonan i ells lliures con un ocell. Això se en va de las mans de la policia i dels jutges, se han de legislar lleis contundents i fer-les complir del minut zero.
Palafrugell es fa «tristement famosa» per quinquis i maleantes
Rosa Segura Valencia
No es nou.
Àurea Espinosa Marquès ho sé
Que fa un lladre amb més de 50 antecedents al carrer ?
Sukayna Nioua
El qupo es de 100 .
Àurea Espinosa Marquès que fuerte de verdad…
Palafrugell?? No, impossible
El denúncies i no es presenta ni al judici..li cau una multa de res q tampoc paga i així cada dia..
K pasa, esperamos 50 más o ya lo deportamos?
A no passarà res som el amos de les malfetes i l, . ajuntament, els dona el vist i plau i amb impostos a nosaltres que ens rusteixen amparan aquests mal parits
El meu ídol! Esclar que si segueix així! Total sap que no li passarà res! Alucinant així anem!
Pizzería del carrer Sant pere? Quina?
I ara que?
Deportacio ja
M’agradaria saber quan l’enviarem a presó?.
Francisca Guillen Serrano
Paguem nosaltres sempre.
Sabeu que ? Hi pasat per els Mossos de Pals per fer una pregunta i resulta que estan esperant que vingui la policia Nacional per ocupar-se de moltes tasques que feien o fan els Mossos fins el mes de Septembre que me oblidi de renovar DNI.?
Etc.
Ara sospito que el A Por Ellos .vindran infiltrats
De part del PP. VOX. !!.
Si reculem aixo sera la Inquisició
Com pot ser que una persona tingui 50 antecedents? Flipo. És que a la primera s.hauria d.aturar. Estem permetent massa coses.