Difícil sortida del Girona

Malgrat la dificultat, l'equip entrenat per Míchel té esperances d'aconseguir un bon resultat a Vila-real

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Els blanc-i-vermells viatjaran a Vila-real aquest diumenge per jugar contra l’equip entrenat per Quique Setién.

Si bé l’estadi de La Cerámica és un feu complicat, la bona ratxa dels gironins en els últims partits (que els ha permès abandonar la zona perillosa de Primera Divisió), fa que l’equip entrenat per Míchel tingui esperances d’aconseguir un bon resultat a terres castellonenques.

En l’apartat de fitxatges, destaquem que el Girona s’ha reforçat en el mercat d’hivern amb un futbolista de categoria. L’extrem Víktor Tsygankov, procedent del Dinamo de Kiev, aportarà experiència i velocitat a l’atac dels de Montilivi.

- Publicitat -
- Publicitat -

Un incendi al quadre elèctric afecta l’Escola Pedralta i l’Escola Bressol de Santa Cristina d’Aro

L'Ajuntament encara no coneix les causes del foc ni l'abast de les afectacions. Els serveis tècnics treballen sobre el terreny per valorar la situació i restablir la normalitat.

Altres notícies