Madonna anuncia un segon concert a Barcelona pel 2 de novembre

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Madonna ha arrasat amb la venda d’entrades pel concert que farà l’1 de novembre al Palau Sant Jordi de Barcelona, tot i que els preus no eren precisament populars i van rebre força queixes a la xarxa.

La reina del pop ha sumat un segon concert pel dia 2 de novembre i les entrades ja s’han posat a la venda a Ticketmaster i LiveNation.

Madonna oferirà una gira mundial on repassarà els seus 40 anys dins del panorama musical, en la seva gira més ambiciosa.

L’entrada Madonna anuncia un segon concert a Barcelona pel 2 de novembre ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Incendi de les Gavarres: els Bombers treballen per tancar el flanc dret i evitar que el foc s’obri cap a Girona

L’incendi de les Gavarres ja supera les 2.000 hectàrees i el dispositiu treballa per evitar que el canvi de vent obri un escenari de molt més potencial

Altres notícies