16.2 C
Pals
Dissabte, 17 maig 2025
- Publicitat -

Dijous britànic, cel tapat i pluja durant el matí

Isaac Vilà
Isaac Vilà
L'Estartit, 2000. M'agrada estar sempre a prop del mar on practico moltes activitats. Soc geògraf, regatista i jutge de regates de vela. La meteorologia m'ha fascinat sempre, per la connexió què tinc amb els esports aquàtics i a l'aire lliure. Sempre tinc un ull posat al cel i a la mar. Actualment, també faig el temps del cap de setmana a ElNacional.cat.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La petita borrasca al sud de la Península ens vol acompanyar durant uns quants dies més. Després de les pluges d’ahir, avui dijous no acabarà de fer net. 

D’aquesta manera, avui esperem un altre dia amb domini dels núvols baixos. Encara algun ruixat o tempesta fins a mig matí. Durant la tarda alguna clariana es permetrà veure el sol. 

Mar de fons de Xaloc, entre un i dos metres d’alçada. Vents de Gregal i Llevant. 

Divendres mantindrem la dinàmica meteorològica.

- Publicitat -
- Publicitat -

Torna la Jim i ens ensenya ‘Maneres de viure’

  Després de gairebé un any sense publicar música la cantant catalana ha llançat ‘Maneres de viure’ un senzill amb el toc rocker que tant la va caracteritzar durant el seu pas per Eufòria. Aquesta cançó neix dels viatges en cotxe amb el seu pare; aquells moments en què  tot el que  importava era la

Altres notícies