Dijous britànic, cel tapat i pluja durant el matí

Isaac Vilà
Isaac Vilà
L'Estartit, 2000. M'agrada estar sempre a prop del mar on practico moltes activitats. Soc geògraf, regatista i jutge de regates de vela. La meteorologia m'ha fascinat sempre, per la connexió què tinc amb els esports aquàtics i a l'aire lliure. Sempre tinc un ull posat al cel i a la mar. Actualment, també faig el temps del cap de setmana a ElNacional.cat.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La petita borrasca al sud de la Península ens vol acompanyar durant uns quants dies més. Després de les pluges d’ahir, avui dijous no acabarà de fer net. 

D’aquesta manera, avui esperem un altre dia amb domini dels núvols baixos. Encara algun ruixat o tempesta fins a mig matí. Durant la tarda alguna clariana es permetrà veure el sol. 

Mar de fons de Xaloc, entre un i dos metres d’alçada. Vents de Gregal i Llevant. 

Divendres mantindrem la dinàmica meteorològica.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

[EN DIRECTE]: Així es viu l’eclipsi al Baix Empordà

El 12 d'agost del 2026 és la data assenyalada. Avui a Catalunya s'està vivint l'eclipsi solar total. Un fenomen...
- Publicitat -spot_img

Altres notícies