24.2 C
Pals
Dissabte, 19 juliol 2025
- Publicitat -

Dijous inestable, amb cel variable, ruixats i més fresca

Isaac Vilà
Isaac Vilà
L'Estartit, 2000. M'agrada estar sempre a prop del mar on practico moltes activitats. Soc geògraf, regatista i jutge de regates de vela. La meteorologia m'ha fascinat sempre, per la connexió què tinc amb els esports aquàtics i a l'aire lliure. Sempre tinc un ull posat al cel i a la mar. Actualment, també faig el temps del cap de setmana a ElNacional.cat.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Avui dijous arribarà un front fred per l’oest què ja de bon matí ens pot deixar algun ruixat o xàfec, localment intens i amb tempesta. 

Avisos activats del Meteocat, de nivell groc per intensitat de pluja a la comarca. 

Cel variable, amb grans clarianes i estones de cel més tapat. Aquesta nit i matinada vinent, les pluges es reactivaran i seran més continuades.

Mantindrem la mar de fons de llevant, i vent de Garbí moderat fins a última hora, després, entrarà el Gregal i  refrescarà notablement de la temperatura, fent la mínima a última hora del dia. 

De cara divendres, mantindrem la inestabilitat i la temperatura quedarà força més baixa.

- Publicitat -
- Publicitat -

SOS Costa Brava reclama ampliar el parc natural del Montgrí per protegir “espais d’alt valor” exclosos per terra i mar

Els ecologistes critiquen que no té protecció marina a la badia de Pals a banda de les illes Medes sent "l’únic".

Altres notícies