26.5 C
Pals
Dimecres, 17 setembre 2025
- Publicitat -

Dilluns ennuvolat i temperatures elevades per l’època

Isaac Vilà
Isaac Vilà
L'Estartit, 2000. M'agrada estar sempre a prop del mar on practico moltes activitats. Soc geògraf, regatista i jutge de regates de vela. La meteorologia m'ha fascinat sempre, per la connexió què tinc amb els esports aquàtics i a l'aire lliure. Sempre tinc un ull posat al cel i a la mar. Actualment, també faig el temps del cap de setmana a ElNacional.cat.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La setmana comença amb l’arribada d’un front per ponent, què forma part de la gran borrasca Bert, què ha deixat un temporal de pluja, vent i mar molt important a les illes Britàniques. 

Al Baix Empordà, el vent de garbí continuarà bufant aquest dilluns, de manera moderada, alterant la situació marítima. Les temperatures seran altes per l’època, amb sensació de relativa fresca a causa del vent i els núvols.  

Cel força ennuvolat en conjunt, amb alguna ullada de sol a primera hora. A la nit podria ploure una mica, molt poca cosa.  

De cara al vespre, el vent girarà a tramuntana i la temperatura refrescarà. 

- Publicitat -
- Publicitat -

Esquerra reclama al Govern que actuï pel veto de l’estelada al Bisbal Bàsquet

Esquerra Republicana demana al Govern que intervingui davant el veto de la Federació Espanyola de Bàsquet a la samarreta amb estelada del Bisbal Bàsquet. El partit defensa que l’equip ja l’havia utilitzada durant anys sense problemes. Tot i acceptar la decisió, el club no la comparteix i segueix venent la samarreta original als seus aficionats.

Altres notícies