Dimecres de paraigües i bon temps per Tots Sants

Albert Aparicio
Albert Aparicio
Graduat en Física i Màster en Meteorologia. Observador meteorològic de la XOM (meteocat) a Palafrugell.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’Octubre finalitza avui amb un cel cobert de núvols i precipitacions en forma de pluja i plugims.

Durant pràcticament tot el dia ens amenaçaran les precipitacions que, tot i que en general esperem que siguin d’intensitat feble, poden ser més intenses de forma local i acompanyades de tempesta.

Pel que fa a la temperatura seguirem tenint un ambient fresc però amb una temperatura mínima no tant baixa com la d’ahir que es situarà al voltant dels 9ºC.

L’estat de la mar estarà alterat amb vent de component sud i onades que poden superar els 2 metres i mig d’alçada.

Demà dia de Tots Sants millora notablement temps amb més Sol i sense precipitacions.

- Publicitat -
- Publicitat -

Anna Andreu emociona el públic de la Pera en una de les nits més íntimes del Festival ÍTACA

La plaça Catalunya de la Pera es va omplir aquest divendres per rebre Anna Andreu en una de les actuacions més emotives del Festival ÍTACA. La cantautora hi va presentar Vigília, en un concert marcat per la proximitat i la sensibilitat. El certamen es tancarà el 5 de juliol a Calella de Palafrugell.

Altres notícies