23 C
Pals
Dissabte, 24 maig 2025
- Publicitat -

La Diputació aposta per començar ja les obres de millora de la carretera de Tamariu

Ràdio Capital
Ràdio Capitalhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
Ràdio Capital, la ràdio del Baix Empordà
Ràdio Capital. La ràdio de l'Empordà
La Diputació aposta per començar ja les obres de millora de la carretera de Tamariu
Loading
/

En l’últim ple de la Diputació de Girona, es van aprovar diverses qüestions que afecten el Baix Empordà. Són el conveni per millorar un tram de la carretera de Tamariu, o el projecte per instal·lar un dipòsit d’aigua per intervenir en cas d’incendi forestal.

En relació a la carretera de Tamariu, el president de la Diputació, Pere Vila, reconeix que era un compromís pendent de fa temps. Tot i això, Vila justifica el retard per les dificultats pressupostàries.

El president de la Diputació aposta perquè les obres de millora d’aquesta carretera es facin quan abans millor, preferiblement abans que arribi la temporada d’estiu. Amb tot, alerta que això també dependrà de l’operativitat tècnica que hi hagi.

- Publicitat -
- Publicitat -

S’incorporen 16 noves unitats de convivència al projecte d’habitatge cooperatiu de Palamós

El projecte cooperatiu d’habitatge “Terra de Mar” a Palamós, impulsat per l’Ajuntament i per Sostre Cívic, ha assolit 29 de les 34 unitats de convivència previstes.

Altres notícies