Doctor Music es suma al Black Friday

Marc Clapés
Marc Clapéshttp://www.primerafila.cat
Sóc el programador musical de la ràdio i també m'encarrego de presentar la Fórmula Capital, el Fila Indie i la Primera Llista. A part de tot això, sóc el director i creador del portal musical PrimeraFila.cat
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img


Des de les 10.00 d’aquest divendres, i fins a les següents 24 h, Doctor Music rebaixa els preus en dues de les gires més importants que portaran aquest 2018, en motiu del Black Friday. Aquestes gires es tracten ni més ni menys que les de Jason Derulo i The Script i tindran un descompte del 50%.

Aquesta rebaixa té certes condicions. Doctor Music ha destacat que a cada concert solament es podran adquirir un màxim de dues entrades per comprador i també que solament estarà disponible aquest descompte fins que es completi l’aforament màxim associat a l’oferta.

- Publicitat -
- Publicitat -

Rick Astley, molt més que un símbol dels 80

Hi ha promeses que es fan eternes i cançons que acaben convertint-se en himnes de tota una vida. Quan Rick Astley va pujar a l'escenari de Cap Roig amb l'embranzida de Together Forever, el públic no només assistia a un concert: celebrava el retorn d'una autèntica icona del pop.

Altres notícies