El Baix Empordà instal·la les llums de nadal

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El Baix Empordà ja ha instal·lat les llums de nadal, i amb previsió que s’encenguin el dia 1 de desembre, a Sant Feliu de Guíxols hi han instal·lat més de 400 peces amb un total de 569.880 punts de led de baix consum. S’han reforçat zones comercials i també la carretera de Girona, Rambla Vidal, el Passeig del Mar, l’Avinguda Juli Garreta i la Plaça Monestir.

Pel que fa a Palamós, amb un cost total de 21.000€, a banda de fil lumínic que decori els fanals del municipi, s’estan instal·lant 1.400 metres quadrats de tendal lluminós pels carrers cèntrics, com Tauler i Servià, Cervantes, Dídac Garrel, Major i plaça dels Arbres.

A Palafrugell també s’ha enllestit la instal·lació de llums de Nadal.

 

 

- Publicitat -
Article anterior
Article següent
- Publicitat -

La Policia Local de Sant Feliu celebra la seva festa anual amb un increment de la plantilla i 21.000 serveis en un any

La Policia Local de Sant Feliu de Guíxols ha celebrat la seva festa anual amb un acte institucional on s’ha reconegut la tasca del cos durant l’últim any. La jornada ha estat marcada per l’homenatge a quatre agents que es jubilen i la presentació del balanç d’actuacions del 2025.

Altres notícies