31.5 C
Pals
Dijous, 19 juny 2025
- Publicitat -

Confirmat: El Baix Empordà passa a la fase 3 del desconfinament

Obren discoteques, trobades de fins a 20 persones i sense franges horàries

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El Baix Empordà passarà a fase 3 aquest dilluns, juntament amb tota la regió sanitària de Girona. Això vol dir que malgrat continua vigent l’estat d’alarma, es flexibilitzen les mesures per anar adaptant-se a la nova normalitat.

Ho acaben d’anunciar des de la Moncloa Fernando Simón i Salvador Illa.

Per exemple, no hi ha franges horàries i es poden fer trobades de fins a 20 persones. Els comerços poden obrir sense límit de superfície, sempre que no se superi la meitat de la capacitat.

D’altra banda, pel que fa als bars i restaurants poden servir a l’interior i a la barra amb la meitat de capacitat, i també poden obrir discoteques i bars d’oci nocturn amb un terç. Les terrasses ja poden estar al 75%. Hotels i allotjaments turístics podran obrir les zones comunes i ocupar-les fins al 50% de l’aforament.

Pel que fa a cinemes, teatre, auditoris, monuments i biblioteques, poden obrir amb la meitat de capacitat. També, els gimnasos, amb restriccions del 50% ja podran oferir classes dirigides.

D’altra banda, la mobilitat és lliure a l’interior de la província o regió sanitària.

- Publicitat -
Article anterior
Article següent
- Publicitat -

“Es busca catalanet”, de Banda neon és la cançó de l’estiu de Ràdio Capital

“Es busca Catalanet” és la nova Cançó de l’Estiu de Ràdio Capital. El tema ha consolidat Banda Neon com una de les propostes més potents del pop festiu en català. La cançó s’ha fet viral, enceta una nova etapa creativa del grup i acompanya una gira amb més de 60 concerts arreu del país.

Altres notícies