2.5 C
Pals
Diumenge, 17 gener 2021

El Baix Empordà realitza unes 2800 trucades de seguiment a les persones més vulnerables

Els usuaris de la teleassistència en poden rebre ajudes diverses

El més llegit

Un terratrèmol sacseja alguns punts del Baix Empordà

Ha tingut l'epicentre a Cassà de la Selva, tot i que s'ha pogut detectar a Santa Cristina d'Aro o Calonge

Un jutjat ordena a l’Ajuntament de Palafrugell que obri un expedient al nou Càmping Calella

La disputa entre els propietaris de la parcel·la embrionària Càmping La Siesta de Calella (la família De Vehí) i els fins l'octubre arrendataris del terreny i responsables de l'activitat (la família Cruz) ha acabat en un jutjat.

Els Amics de les Arts anuncien que treballen en un musical

Els Amics de les Arts feia uns quants dies que estaven poc actius a les xarxes, fins que aquest divendres han trencat el silenci per anunciar que estan començant a treballar en un musical al costat de la productora Minoria Absoluta (Està Passant, Polònia) i de l’escriptor Marc Artigau. Segons comenta el grup, fa dos…

El restaurant La Gamba de Palamós tanca temporalment després de ser sancionat per incomplir les restriccions

El restaurant La Gamba de Palamós ha decidit tancar temporalment després d'haver estat sancionat per la policia per no complir les restriccions de la Covid-19. Ara, a la porta del restaurant, s'hi troba el rètol: "Tancat per força". 
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -

A data d’avui, al Baix Empordà, el Servei de teleassistència gestionat per Dipsalut ha realitzat 2.801 trucades de seguiment als 1.104 usuaris de la comarca. S’han atès 1.189 consultes relacionades amb la Covid-19 i s’han resolt 190 emergències

L’objectiu d’aquest Servei és detectar les possibles situacions de risc o d’emergència, com per exemple urgències mèdiques o la manca de cobertura de necessitats bàsiques, i aportar-hi una solució quan més aviat millor.

Segons cada situació, el Servei local de Teleassistència mobilitza els agents pertinents, per exemple el SEM per a les urgències relacionades amb el coronavirus, i també contacten amb els familiars de l’usuari.

Els professionals actuen de diverses maneres segons les necessitats. Poden donar consells de prevenció, resoldre dubtes o informar de la simptomatologia de la Covid-19. D’altra banda, es posen a disposició dels usuaris per ajudar-los en les necessitats materials urgents o per acompanyar-los emocionalment quan es troben en situacions que generen por, incertesa i soledat.

- Publicitat -
- Publicitat -

Últimes notícies

Altres notícies