El Bàsquet Girona i l’Spar Girona han presentat avui les equipacions de la temporada vinent amb un disseny compartit que simbolitza la unió dels dos clubs i de la seva afició. L’acte ha tingut lloc al mirador de Cala Pedrosa, al Camí de Ronda de S’Agaró, i ha comptat amb la presència de jugadores com Ainhoa López, jugadors com Máximo Fjellerup, la directora executiva del club, Stefi Batlle, i l’alcalde de Castell d’Aro, Platja d’Aro i S’Agaró, Maurici Jiménez.
El lema de la campanya, “Dos equips, una pell”, expressa la voluntat d’enfortir la identitat conjunta entre l’equip masculí i el femení. Per primera vegada, els dos conjunts lluiran dues primeres equipacions amb dissenys creuats: la vermella serà la principal del Bàsquet Girona i la visitant de l’Spar Girona, mentre que la negra serà la principal de l’Spar Girona i la segona del Bàsquet Girona. Maurici Jiménez ha destacat la vinculació esportiva del municipi amb el Bàsquet Girona.
Els dissenys mantenen els colors característics de cada club —vermell pel Bàsquet Girona i negre per l’Uni Girona— i incorporen barres en degradat a la part inferior que evoquen la senyera catalana i la ciutat de Girona. També hi ha franges laterals que aporten contrast i reforcen l’essència de cada equipació.
Segons ha explicat Stefi Batlle, l’objectiu ha estat conservar els elements d’identitat propis de cada secció, però amb detalls nous que en reforcin l’essència. El patrocini amb la marca esportiva PUMA també s’ha destacat com un punt clau: serà la segona temporada amb el Bàsquet Girona i la primera amb l’Spar Girona, un acord que vol portar la personalitat gironina al marxandatge. Les noves samarretes ja es poden trobar a la botiga en línia del club, a la botiga oficial de Fontajau i als estands dels dies de partit.
Imatge destacada de Sergi Geronès.