8.7 C
Pals
Dijous, 25 desembre 2025
- Publicitat -

El Bàsquet Girona vol començar a aixecar el vol

Contra l'Unicaja, i a casa, l'objectiu és aconseguir el primer triomf del curs

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’Unicaja de Màlaga visita Fontajau aquest cap de setmana. Els andalusos estan situats en la 13ª posició de l’ACB amb 1 victòria i dues derrotes.

El Bàsquet Girona, al seu torn, vol abandonar la cua de la classificació que comparteix amb Saragossa i Fuenlabrada. Tots tres conjunts continuen inèdits en la competició, amb 0 victòries.

Tal com va afirmar aquesta setmana un dels jugadors de la casa, Èric Vila, l’equip té moltes ganes de retrobar l’ambient de Fontajau i poder obtenir la primera victòria.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alerta per fort onatge a l’Empordà amb onades que poden arribar als 10 metres

Protecció Civil ha activat una alerta per fort onatge a l’Alt i Baix Empordà, amb previsió d’onades que podrien superar els 10 metres. També s’esperen plujes abundants i risc de crescuda als rius del nord-est. Castell d’Aro ha tancat el passeig marítim i l’accés a les cales per evitar riscos davant l’arribada del temporal.

Altres notícies