El Bisbal Bàsquet juga a Sant Feliu de Llobregat l’últim desplaçament de la temporada

Serà la penúltima jornada, i la setmana vinent els bisbalencs acomiadaran la temporada a casa i amb la seva afició contra el Palma

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El Club Bàsquet Santfeliuenc rebrà, aquest dissabte, la visita d’un Sol Gironès Bisbal que vol acabar la temporada regular gaudint d’un any esplèndid.

Serà la penúltima jornada, i la setmana vinent els bisbalencs acomiadaran la temporada a casa i amb la seva afició contra el Palma.

Els de Cesc Senpau són ara mateix cinquens, i per tant no pateixen per conservar la categoria.

Més enllà de la classificació final, els baixempordanesos volen aprofitar els dos partits que els queden per jugar sense pressió i fruir al màxim.

- Publicitat -
- Publicitat -

SSIBE i l’Associació Ictus Girona uneixen esforços per reforçar l’atenció als pacients del Baix Empordà

El nou conveni impulsarà el suport a persones afectades d’ictus i als seus familiars al Baix Empordà, amb accions de sensibilització, voluntariat i activitats terapèutiques. L’acord consolida iniciatives ja en marxa al territori i aposta per una atenció més coordinada, integral i centrada en les necessitats dels pacients.

Altres notícies