El Cap Roig Festival encetarà l’edició d’enguany amb Bryan Adams i tancarà amb Miguel Ríos

Les entrades per a aquesta edició tan esperada es posaran a la venda el dilluns 2 de març a les 10:00 h a través del web oficial del festival

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: 2 minuts
- Publicitat -spot_img

El Cap Roig Festival 2026 es prepara per a la seva 26a edició, que tindrà lloc entre el 3 de juliol i el 18 d’agost amb una programació de més de vint concerts solidaris. El festival, organitzat per CaixaBank i el Grup Clipper’s, tornarà a reunir grans noms de l’escena nacional i internacional. L’artista canadenc Bryan Adams serà el responsable d’inaugurar el festival el 3 de juliol, mentre que el 18 d’agost, el mític Miguel Ríos posarà el punt final amb un concert de gran emoció.

Aquesta edició comptarà amb noms com Víctor Manuel, Anastacia, Amaia, Rick Astley, Diana Krall, Mika, Luz Casal, Ana Torroja i molts altres, com Taburete, Antonio Orozco, Miki Núñez, Pablo López, Rosario i 31 FAM. També hi haurà un espectacle familiar, el musical ‘El Fil Invisible’, dins de la programació del Cap Roig Mini.

El president del Grup Clipper’s i director del festival, Juli Guiu, ha destacat que la passada edició va superar els 51.000 assistents i va posar èmfasi en que aquesta edició aposta per un fort accent femení. Per l’edició d’enguany hi ha 49.000 entrades a la venda.

L’acte de presentació ha comptat amb la participació de Maria Lluïsa Martínez, directora de Comunicació de CaixaBank, qui ha destacat la qualitat de l’entorn natural del festival, ubicat entre Palafrugell i Mont-ras, a la Costa Brava. A més, va fer èmfasi en el retorn social que el festival genera a la comunitat local.

Enguany, el festival consolidarà la seva vessant solidària amb la iniciativa Cap Roig Solidari, destinant part de la recaptació de cada concert a tres entitats socials del territori: la Fundació Privada Oreig, l’associació Viu Autisme i el Centre El Puig, que treballen en l’atenció i acompanyament de persones en situació de vulnerabilitat. Les entrades es podran adquirir a partir del dilluns 2 de març a les 10.00 h al web oficial del Cap Roig Festival.

- Publicitat -
- Publicitat -

La trucada de quarts de dues

Doncs, sí: em refereixo a aquella trucada telefònica que sol tenir lloc a quarts de dues del migdia, tot...

Altres notícies