El cinquè disc de Blaumut es dirà “Olímpica i Primavera”

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Blaumut han anunciat aquesta setmana que el seu cinquè disc portarà per nom “Olímpica i Primavera” i que arribarà el proper 15 de març.

D’aquest nou disc n’hem pogut escoltar cançons com ‘Ficció‘, ‘El que vull‘ o el nou avançament ‘Mercromina’ estrenat aquestes últimes hores.

La presentació del disc tindrà lloc el 8 d’abril a l’Auditori de Girona en el marc del festival Strenes. Posteriorment actuaran en alguns altres festivals del país.

El que també ha avançat el grup és la portada del disc, que ha estat obra del cantant del grup Xavi de la Iglésia.

L’entrada El cinquè disc de Blaumut es dirà “Olímpica i Primavera” ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Els Bombers treballen amb la hipòtesi que el jove desaparegut a Roses ha perdut l’armilla i s’hauria enfonsat

La Guàrdia Civil ha precintat les motos d'aigua de l'empresa un cop que han trobat a la del menor

Altres notícies