30.4 C
Pals
Dijous, 4 setembre 2025
- Publicitat -

El Club Natació Palamós celebra el seu 10è aniversari amb la Travessa Popular de la Fosca

La prova obre la celebració del desè aniversari del Club Natació Palamós i inclou quatre recorreguts diferents. A més, hi haurà música en directe, animació i avituallament per als participants

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La Travessa Popular de la Fosca arriba aquest dissabte 6 de setembre a la novena edició. La prova començarà a les nou del matí i es farà a la platja de la Fosca de Palamós, on es preveu una jornada esportiva i festiva oberta a participants de totes les edats.

Enguany, l’activitat també marcarà l’inici de la celebració del desè aniversari del Club Natació Palamós, que organitza anualment la travessa amb el suport del Departament d’Esports de l’Ajuntament de Palamós.

Els nedadors i nedadores podran triar entre quatre distàncies. La modalitat Sprint recorrerà uns 1.000 metres i la modalitat Endurance en cobrirà prop de 2.500. A més, es podrà participar a la prova Combo, que combina les dues anteriors. Els més petits també tindran el seu espai amb la prova Kids, d’uns 200 metres.

Abans de cada sortida, l’organització farà un briefing explicatiu amb informació sobre els recorreguts. A l’arribada, els participants disposaran de punt d’avituallament amb aigua i fruita fresca per recuperar forces a peu de platja.

La jornada es completarà amb animació musical i activitats festives. A partir de la una del migdia, el grup Trimoni de Barrets oferirà una actuació en directe per tancar la festa a la sorra de la Fosca.

- Publicitat -
- Publicitat -

La Cambra de Comerç de Palamós engega un curs d’intel·ligència artificial per a emprenedoria aquest setembre

La formació, de 30 hores, està pensada per ajudar persones emprenedores a aplicar eines digitals al seu negoci i fer créixer els seus projectes en un entorn cada cop més competitiu.

Altres notícies