El Consell Comarcal del Baix Empordà reclama més freqüències d’autobusos i preus més baixos

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -
Banner dietetica genciana

 

La Plataforma pel Transport Públic al Baix Empordà creu que caldria reforçar o impulsar les connexions ràpides entre els set grans municipis de la comarca i baixar els preus dels trajectes. A TARDA CAPITAL, amb Joan Bosch, parlem amb la vicepresident del Consell Comarcal, Agnès Gasull

- Publicitat -
- Publicitat -

3 COMENTARIS

  1. Sortir de Calonge per anar fer classe a Palafrugell o Bisbal, has de Sortir a les 6:30 per començar a les a les 8:30 I esperar com un tonto al destí o bé Sortir origen a les 7:45 I arribar tard a classe. Fa molts anys que passa això I ningú a trobat cap solució al respecte.

    Una vergonya.

  2. La Generalitat de Catalunya a veure si feu algo am Moventis-Sarfa preus més baixos y més busos que jo no tinc que tindre baralles am els conductors o la empresa quan hi ha molta demanda de gent am els busos i no tenim lloc per anar a Barcelona o Girona .

Comments are closed.

- Publicitat -

Blaumut s’acomiada dels escenaris temporalment després del concert de la Sala Apolo

Blaumut posarà punt final a la seva gira el pròxim 17 d’octubre a la Sala Apolo de Barcelona, en el marc del Suite Festival. El concert serà també l’última actuació del grup durant una temporada, ja que la banda ha anunciat una pausa als escenaris després d’aquesta cita. El concert servirà per tancar una etapa
- Publicitat -

Altres notícies