24.1 C
Pals
Diumenge, 29 novembre 2020

El Consell Comarcal lliura distintius de qualitat turística a 63 empreses i entitats

L'objectiu d'aquestes distincions és oferir el millor servei amb les millors garanties, perseguint la millora contínua i promovent un nivell bàsic de qualitat vinculat al turisme del Baix Empordà

El més llegit

Activat el pla INUNCAT per la previsió de fort onatge a la Costa Brava

S'activa també una prealerta del pla per fortes ventades, a més a la Costa Brava, on les onades podran superar els quatre metres

El TSJC conclou que Torroella de Montgrí va vulnerar la llibertat ideològica denegant el permís per a una carpa a C’s

Confirma la sentència del jutjat contenciós 1 de Girona i imposa 2.000 euros de costes processals a l'ajuntament

A la Bisbal d’Empordà, el 60 % dels residus no es reciclen

Cada bisbalenc/a genera una mitjana de 1,4 Kg de residus al dia i en un any la població total...

Resposta a la Sra. Rosa Regàs em relació a les seves declaracions a Ràdio Capital

Aquestes són unes declaracions que realitza Clàudia Soler i Laborda, actual directora de l’Escola Carrilet de Palafrugell, en nom...
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -

El Consell Comarcal del Baix Empordà va lliurar ahir els distintius de qualitat turística a 63 empreses i entitats adherides al Pla de Qualitat Turística en Destinació (SICTED), segons ha informat el Diari de Girona. L’acte va tenir lloc a les deu del matí al Club Nàutic de l’Estartit. En l’entrega dels reconeixements hi va ser present l’alcalde de Torroella de Mongrí, Jordi Colomí i el vicepresident i conseller de Turisme i Promoció Econòmica, Xavier Dilmé.

Segons va informar ahir el Consell Comarcal, l’objectiu d’aquestes distincions és oferir el millor servei amb les millors garanties, perseguint la millora contínua i promovent un nivell bàsic de qualitat per a tots els serveis i recursos vinculats al turisme del Baix Empordà. Les empreses, serveis i institucions distingides pel Pla de Qualitat Turística en Destinació SICTED són anualment avaluades i renoven el seu compromís de qualitat per mitjà del compliment d’un conjunt de bones pràctiques que afecten, entre d’altres, a la gestió de les persones, l’atenció i tracte amb el client o la comunicació dels serveis.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -

Últimes notícies

Primera Llista – 28 novembre 2020

Et presentem les cançons més importants de la setmana amb en Marc Clapés!

Resposta a la Sra. Rosa Regàs em relació a les seves declaracions a Ràdio Capital

Aquestes són unes declaracions que realitza Clàudia Soler i Laborda, actual directora de l’Escola Carrilet de Palafrugell, en nom del recent nou equip directiu,...

A la Bisbal d’Empordà, el 60 % dels residus no es reciclen

Cada bisbalenc/a genera una mitjana de 1,4 Kg de residus al dia i en un any la població total de la Bisbal en genera...

Pals disposarà d’una estació de càrrega de vehicles elèctrics

Durant les darreres setmanes, s’han realitzat diferents treballs d’obra civil, electricitat  i senyalització per a la seva col·locació.

El Museu de la Mediterrània inaugura, en streaming, l’exposició de l’Any Palmira Jaquetti

Palmira Jaquetti és una de les moltes dones que, des d’un anonimat encara vigent, van contribuir a millorar el nivell cultural del país a partir de les seves inquietuds musicals, literàries, pedagògiques i humanístiques en general

Altres notícies