El Festival BOCA anuncia la quarta edició amb CUTEMOBB, Soumeya i L4 com a primers noms del cartell

Temps de lectura: 2 minuts
- Publicitat -spot_img

El Festival BOCA ja ha posat en marxa la quarta edició, que se celebrarà el pròxim 31 d’octubre a la sala Paral·lel 62 de Barcelona. El projecte, consolidat com un dels principals punts de trobada de la nit de la Castanyada i Halloween per als joves, ha anunciat els primers artistes del cartell i ha obert la venda d’entrades per a una edició que tornarà a apostar per la interculturalitat, la participació juvenil i la promoció del català.

Els primers noms confirmats són el col·lectiu CUTEMOBB, que presentarà un espectacle liderat per Nara Zoe i amb artistes convidats encara per anunciar, la DJ Soumeya, coneguda per fusionar sons del Magrib amb l’electrònica contemporània, i la banda barcelonina d’indie pop-rock L4.

Un dels trets distintius del Festival BOCA continua sent el paper protagonista dels adolescents en la seva organització. A través d’Aula Boca i del Consell Jove BOCA, nois i noies participen en totes les fases de preparació del festival, des de la selecció artística fins a les àrees de comunicació, màrqueting, producció, disseny o escenografia, amb l’acompanyament de professionals del sector musical i cultural.

La interculturalitat tornarà a ser el fil conductor de la programació, amb una proposta que vol reflectir la diversitat de la joventut barcelonina i catalana. En aquest context, el festival també reivindica l’ús del català com una llengua de comunicació natural entre els participants, convivint amb altres idiomes presents al cartell.

Des de la seva creació, el Festival BOCA ha estat reconegut per la seva aposta per la participació juvenil i la innovació cultural. El projecte, impulsat per NouPOP amb la col·laboració de la Casa de la Música de Barcelona, compta amb el suport de Paral·lel 62, l’Ajuntament de Barcelona i la Generalitat de Catalunya, i ha estat distingit amb el Premi Time Out Cultura Barcelona al projecte més innovador, a més de ser finalista dels Premis Alícia.

L’organització ha avançat que les entrades ja es poden adquirir i que les pròximes setmanes es donaran a conèixer nous artistes que completaran el cartell de l’edició d’enguany.

L’entrada El Festival BOCA anuncia la quarta edició amb CUTEMOBB, Soumeya i L4 com a primers noms del cartell ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

La Bisbal d’Empordà acull aquest cap de setmana la 31a Fira de Circ al Carrer amb més de 50 espectacles

La 31a Fira de Circ al Carrer de la Bisbal d'Empordà omplirà els carrers i places del municipi del...

Altres notícies