17.6 C
Pals
Dimarts, 24 febrer 2026

El Festival ISTIU reuneix artistes consagrats i emergents en la seva sisena edició

La programació inclou grans noms com Ginestà, Andrea Motis, Mazoni i Tomeu Penya, a més de nous talents com Alba Armengou i Alosa. Els concerts es faran en espais patrimonials emblemàtics i busquen potenciar la relació entre música i patrimoni.

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La sisena edició del Festival ISTIU se celebrarà entre el 29 de juny i el 5 de juliol de 2026 a Castelló d’Empúries i Empuriabrava, consolidant el seu model de música de proximitat amb una programació que destaca per la combinació d’artistes consolidats i noves veus de l’escena musical catalana.

El cartell inclou noms de gran renom com Ginestà, Andrea Motis, Mazoni i Tomeu Penya, així com artistes emergents com Alba Armengou, Alosa i Ernest Prana. Amb aquesta selecció, el festival ofereix una setmana de música en directe per a tots els gustos, des de la cançó d’autor fins al pop i el jazz.

Els concerts tindran lloc en espais patrimonials emblemàtics de Castelló d’Empúries i Empuriabrava, com la Basílica de Santa Maria, el Claustre del Convent de Santa Clara i el Pati del Palau dels Comtes, espais que no només serviran de recinte per als concerts, sinó també per descobrir el patrimoni de la vila.

Aquesta edició continua apostant per un model de concerts de proximitat, buscant una connexió directa entre els artistes, el públic i el patrimoni local. El festival s’allunya dels grans esdeveniments massius i aposta per un ambient més íntim i acollidor, pensat tant per a residents com per als visitants de la zona.

Les entrades per als concerts ja estan disponibles al web oficial del festival: www.istiu.com.

- Publicitat -
- Publicitat -

El Festival Internacional Elefant d’Or de Girona presenta 24 números de circ inèdits a Europa

  Girona acollirà del 26 de febrer al 2 de març una nova edició del Festival, que comptarà amb 75...

Altres notícies