9.5 C
Pals
Divendres, 16 gener 2026

El Festival Strenes s’aplaça i crea una edició post quarentena

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’estat d’alarma i les conseqüències de la pandèmia han fet que l’Strenes, el festival on es presenten les novetats discogràfiques catalanes s’hagi ajornat. El Festival Strenes de Girona, previst inicialment pel mes de març, se celebrarà finalment del 26 de juny a l’11 de juliol a Girona.
La major part de la programació s’ha pogut reubicar. Es farà, exactament, un total de 24 concerts, que suposa el 80% de la programació.

D’aquesta manera, un any més, l’Strenes transformarà Girona en l’epicentre musical de Catalunya. A més, amb l’habitual posada en escena de luxe que ofereix els emplaçaments únics dels concerts sempre a l’alçada de les estrenes que acullen.

Les entrades ja adquirides seguiran essent vàlides per a les noves dates. Per aquells concerts que no tenien l’aforament complet, ja es poden adquirir entrades al web del festival.

Aquest dissabte a les 18h es farà un programa especial en streaming i en directe al web del festival per presentar les novetats d’aquesta edició especial, que comptarà com a presentadora amb la periodista Maria Xinxó i la participació de la majoria dels artistes programats.

L’entrada El Festival Strenes s’aplaça i crea una edició post quarentena ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Selva Nua estrena el videoclip de la cançó ‘Punt mort’

La cançó ‘Punt mort’ de Selva Nua té un nou videoclip gravat a Barcelona sota la direcció d’Antoni Grañana i la fotografia de Simón Garcia. S’hi pot veure el grup deambulant per diferents escenaris de la ciutat que inspiren certa nostàlgia. Llocs solitaris com l’aparcament d’un centre comercial mig abandonat o llocs on tot i

Altres notícies