El Festival Strenes s’aplaça i crea una edició post quarentena

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’estat d’alarma i les conseqüències de la pandèmia han fet que l’Strenes, el festival on es presenten les novetats discogràfiques catalanes s’hagi ajornat. El Festival Strenes de Girona, previst inicialment pel mes de març, se celebrarà finalment del 26 de juny a l’11 de juliol a Girona.
La major part de la programació s’ha pogut reubicar. Es farà, exactament, un total de 24 concerts, que suposa el 80% de la programació.

D’aquesta manera, un any més, l’Strenes transformarà Girona en l’epicentre musical de Catalunya. A més, amb l’habitual posada en escena de luxe que ofereix els emplaçaments únics dels concerts sempre a l’alçada de les estrenes que acullen.

Les entrades ja adquirides seguiran essent vàlides per a les noves dates. Per aquells concerts que no tenien l’aforament complet, ja es poden adquirir entrades al web del festival.

Aquest dissabte a les 18h es farà un programa especial en streaming i en directe al web del festival per presentar les novetats d’aquesta edició especial, que comptarà com a presentadora amb la periodista Maria Xinxó i la participació de la majoria dels artistes programats.

L’entrada El Festival Strenes s’aplaça i crea una edició post quarentena ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Olivia Dean i Rosalía brillen als BRIT Awards 2026 en una gala marcada pel pop contemporani i les actuacions espectaculars

Els BRIT Awards 2026 han celebrat una nova edició plena de noms consolidats i noves figures del pop internacional, amb Olivia Dean com a gran protagonista d’una gala que també ha tingut accent català gràcies al triomf i l’actuació destacada de Rosalía. La britànica Olivia Dean ha estat la gran vencedora de la nit en

Altres notícies