El Flors i Violes de Palafrugell avança part del seu programa

Noms destacats com els The Gramophone Allstars Big Band, Ginestà o Miquel Abras, actuaran en el marc del Flors i Violes 2022

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’organització d’aquest festival va avançar dissabte passat bona part de les activitats previstes per a l’edició d’enguany.

Noms destacats com els The Gramophone Allstars Big Band, Ginestà o Miquel Abras, actuaran en el marc del Flors i Violes 2022.

El director artístic del festival, Gerard Ventura, en declaracions a la nostra emissora, explicava quines són les principals novetats d’aquest any:

El Flors i Violes es celebrarà a Palafrugell del 29 d’abril a l’1 de maig, i també comptarà amb altres artistes com Atrapasomnis, Indra Ferrer, Anna Ferrer, Sotrac, Pep Poblet, Mireia Costas o David Ros.

Gerard Ventura també ens va remarcar que tots els espectacles seran gratuïts, i emplaçava tothom qui ho desitgi a visitar el web florsivioles.cat per a més detalls

- Publicitat -
- Publicitat -

Protecció Civil desactiva l’alerta del VENTCAT però es mantindrà el vent fort al nord fins divendres

Protecció Civil ha donat per finalitzada la fase d’alerta del pla VENTCAT, tot i que es manté la prealerta per ventades que poden superar els 90 km/h fins demà al migdia al nord del país. L’episodi ha deixat ratxes molt intenses, incidències menors i cap dany personal greu.

Altres notícies