El Girona planta cara però acaba caient contra l’Atlètic de Madrid

Tercera derrota consecutiva en la Lliga d’un Girona que es torna a veure penalitzat per les seves errades defensives

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Tercera derrota consecutiva en la Lliga d’un Girona que es torna a veure penalitzat per les seves errades defensives.

Els grans artífexs del triomf dels locals van ser l’argentí Correa -amb un gol a l’inici de cada part-, i el porter Oblak que ho va parar tot quan el Girona buscava l’empat amb insistència. 

Als 65 minuts, i amb el 2 a 0 al marcador, Riquelme havia retallat distàncies a favor del Girona. El mitja punta, que juga cedit pels matalassers al conjunt de Míchel i que ja va marcar en la jornada passada, va mantenir les esperances.

Però el treball defensiu local i les aturades del seu porter van deixar el marcador final en 2 a 1.

El Girona necessita reaccionar, perquè amb només set punts ja comença a estar més proper a zones perilloses.

La setmana que ve rebrà el Cadis, en un partit que pot servir per retrobar-se amb la victòria.

- Publicitat -
- Publicitat -

El Cruïlla tanca la seva 16a edició amb 73.000 assistents i consolida el seu model de festival transversal

El Festival Cruïlla ha tancat aquest dissabte la seva setzena edició amb un balanç molt positiu després de reunir 73.000 assistents al llarg de quatre jornades al Parc del Fòrum de Barcelona. El certamen ha tornat a demostrar la solidesa d’un model que aposta per una programació eclèctica, la convivència entre artistes consolidats i emergents

Altres notícies