El Girona planta cara però acaba caient contra l’Atlètic de Madrid

Tercera derrota consecutiva en la Lliga d’un Girona que es torna a veure penalitzat per les seves errades defensives

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Tercera derrota consecutiva en la Lliga d’un Girona que es torna a veure penalitzat per les seves errades defensives.

Els grans artífexs del triomf dels locals van ser l’argentí Correa -amb un gol a l’inici de cada part-, i el porter Oblak que ho va parar tot quan el Girona buscava l’empat amb insistència. 

Als 65 minuts, i amb el 2 a 0 al marcador, Riquelme havia retallat distàncies a favor del Girona. El mitja punta, que juga cedit pels matalassers al conjunt de Míchel i que ja va marcar en la jornada passada, va mantenir les esperances.

Però el treball defensiu local i les aturades del seu porter van deixar el marcador final en 2 a 1.

El Girona necessita reaccionar, perquè amb només set punts ja comença a estar més proper a zones perilloses.

La setmana que ve rebrà el Cadis, en un partit que pot servir per retrobar-se amb la victòria.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

L’Espanyol guanya el primer Torneig Solidari Sergio Ayala a Sant Feliu de Guíxols

L’equip blanc-i-blau va superar el Girona a la final. La competició ha reunit vuit equips de futbol base i ha recaptat fons per a la recerca contra un tumor cerebral infantil. El torneig tornarà el 2027.
- Publicitat -spot_img

Altres notícies