27.6 C
Pals
Dijous, 17 juliol 2025
- Publicitat -

El Girona s’inspira en la Costa Brava per a la seva nova tercera equipació

El disseny, en blau marí intens, s’inspira en el color de la Costa Brava i porta el lema “Una samarreta, un territori, un sentiment” amb l'objectiu de reforçar el vincle identitari amb els seus seguidors.

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La nova tercera equipació del Girona per a la temporada 2025-2026 aposta per una forta connexió amb el territori. El club ha triat un blau marí intens, que evoca els tons del mar de la Costa Brava, per simbolitzar l’origen i l’orgull gironí.

El llançament de la samarreta s’acompanya del lema “Una samarreta, un territori, un sentiment”, que busca reforçar el sentiment de pertinença dels aficionats. El disseny incorpora detalls blancs al coll i les mànigues, mantenint una línia sòbria i elegant.

Una de les grans novetats és la substitució de l’escut oficial del club pel logotip d’“Orgull Gironí”, una nova marca registrada pel Girona. Aquesta decisió vol reforçar el caràcter local i la identitat pròpia del club dins del panorama futbolístic.

El vídeo promocional de la nova equipació ha estat rodat a diversos paratges de la costa gironina, entre ells Sant Antoni de Calonge, i compta amb la participació de la cantant Juls, originària de Girona. El club ha compartit la campanya a través de les seves xarxes socials.

Els aficionats poden adquirir la nova samarreta a la botiga física i en línia del Girona. El preu és de 70 euros per al model juvenil i 80 per al d’adult.

- Publicitat -
- Publicitat -

Santa Cristina d’Aro assegura que el projecte a Rosamar manté l’aparcament i els usos comercials

L’Ajuntament de Santa Cristina d’Aro nega que el projecte de requalificació a Rosamar, al Baix Empordà, impliqui la pèrdua...

Altres notícies