17.6 C
Pals
Dijous, 18 setembre 2025
- Publicitat -

El govern enquesta a Pals sobre violència masclista

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Durant els mesos de novembre i desembre, alguns veïns de Pals rebran una trucada del Departament d’Interior de la Generalitat de Catalunya per fer l’Enquesta de violència masclista de Catalunya (EVMC) de l’any 2021.

Aquest estudi es du a terme a través d’una enquesta telefònica a una mostra representativa de la població d’aproximadament 10.000 dones de 16 i més anys residents a Catalunya.

L’EVMC consisteix en relació amb la mostra de dones, en una entrevista sobre les seves experiències personals com a víctimes de la violència masclista i sobre les seves percepcions en aquest àmbit.

A més, es farà una enquesta, també telefònica, a una mostra representativa de la població, per conèixer les seves percepcions i valors en aquest àmbit.

- Publicitat -
- Publicitat -

Esquerra reclama al Govern que actuï pel veto de l’estelada al Bisbal Bàsquet

Esquerra Republicana demana al Govern que intervingui davant el veto de la Federació Espanyola de Bàsquet a la samarreta amb estelada del Bisbal Bàsquet. El partit defensa que l’equip ja l’havia utilitzada durant anys sense problemes. Tot i acceptar la decisió, el club no la comparteix i segueix venent la samarreta original als seus aficionats.

Altres notícies