La Generalitat promourà activitats intergeneracionals a Vilopriu

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Vilopriu és un dels 8 municipis de menys de 500 habitants on el Departament de Treball de la Generalitat impulsarà un pla pilot per promoure la participació activa, la dinamització cívica i afavorir les relacions intergeneracionals a partir de setembre.

Així doncs, oferiran borses d’hores de motorització durant l’últim trimestre de l’any.

Treball ha recalcat que aquesta iniciativa farà que la gent gran participi en més activitats intergeneracionals d’aquestes localitats, que per la seva dimensió els resulta més complicat d’assumir

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Guillem Baviera: “El meu somni seria tocar al Concertgebouw d’Amsterdam”

El violinista Guillem Baviera, de només 17 anys, ja acumula una trajectòria marcada per l’estudi, els concursos i els escenaris internacionals. Vinculat a Palamós i format entre València i Viena, acaba de tornar dels Estats Units després d’un curs de set setmanes. A Ràdio Capital ha explicat els seus inicis, la seva exigent rutina i el somni de consolidar-se com a solista.
- Publicitat -spot_img

Altres notícies