El Govern promourà activitats intergeneracionals a Vilopriu

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -

Vilopriu és un dels 8 municipis de menys de 500 habitants on el Departament de Treball de la Generalitat impulsarà un pla pilot per promoure la participació activa, la dinamització cívica i afavorir les relacions intergeneracionals a partir de setembre. Així doncs, oferiran borses d’hores de monitorització durant l’últim trimestre de l’any. Treball ha recalcat que aquesta iniciativa farà que la gent gran participi en més activitats intergeneracionals d’aquestes localitats, qu eper la seva dimensió els resulta més complicat d’assumir.

 

 

Els requisits per beneficiar-se d’aquest recurs són que el poble estigui situat a més de 20 quilòmetres de la capital de comarca i que disposi d’un equipament o espai cívic.

La intenció de la Generalitat és ampliar aquest marc de col·laboració a altres municipis amb vista a l’any que ve.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -

Una seixantena de persones participen en la Caminada Memorial Isabel Vila a les Gavarres

Una seixantena de persones han participat aquest cap de setmana en la Caminada Memorial Isabel Vila. L’activitat ha unit Llagostera, la Bisbal d’Empordà i Calonge amb el cor de les Gavarres. La jornada recorda Isabel Vila, considerada la primera sindicalista catalana documentada. També recupera un recorregut relacionat amb els Focs de la Bisbal de 1869.
- Publicitat -

Altres notícies