7.6 C
Pals
Divendres, 23 gener 2026

El Palamós tanca el fitxatge del davanter Kike Sánchez

Prové de l'Olot i és el cinquè fitxatge que fa el Palamós durant aquest mercat d'hivern

Pedro Ruiz Claveria
Pedro Ruiz Claveriahttps://contrastirigor.wordpress.com
Sóc de Calonge. Redactor a Ràdio Capital de l'Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La direcció esportiva del Palamós va oficialitzar ahir la incorporació de l’extrem Kike Sánchez, de 21 anys i procedent de la Unió Esportiva Olot. Sánchez és el cinquè reforç del Degà aquest mercat d’hivern, amb l’objectiu d’assolir la permanència a Tercera Divisió. Així doncs, el davanter de l’Escala se suma a Mamau, Àlex Campos, Henry i Sergi Caballero.

Kike Sánchez és un jugador que s’ha format a l’Escala, Figueres, Gironès-Sàbat i l’Espanyol. Posteriorment, va fitxar per l’Olot, que el van cedir al Peralada. La darrera temporada, però, ja la va jugar amb l’equip olotí.

El davanter escalenc podria debutar demà contra el Santfeliuenc. D’altra banda, diverses fonts apunten que Pitu Batlle encara podria tenir una nova incorporació a la seva plantilla la setmana vinent.

- Publicitat -
- Publicitat -

Canet Rock presenta el cartell complet i frega el sold out en la seva dotzena edició

Canet Rock, arribarà el dissabte 4 de juliol a la seva dotzena edició en plena forma amb l’objectiu que Canet de Mar torni a convertir-se en el centre neuràlgic de la música en directe i la festa. Aquesta tarda s’ha presentat el cartell complet del festival i ja només queden 3.000 entrades disponibles per assolir

Altres notícies