El Palamós visita el camp del Torelló

El rival del Degà també té 3 punts, i el mateix objectiu de sortir de la part baixa

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Ara que ja han aconseguit sumar els tres primers punts a Primera Catalana i abandonar la cua, els palamosins volen seguir progressant.

Els de Joan Bayona visiten aquesta setmana el camp d’un conjunt que té 3 punts com ells, i amb el mateix objectiu de sortir de la part baixa.

L’Escala, amb 9 punts, lidera la classificació amb autoritat, seguit del FIgueres i el Can Gibert amb 6.

Per tant, les diferències encara no són àmplies, i el Palamós ho pot aprofitar per situar-se en posicions més còmodes i seguir escalant.

- Publicitat -
- Publicitat -

Ràdio Capital doble finalista als Premis Sonor per “Aquella nit al Tiffany’s”

Ràdio Capital de l’Empordà és doble finalista als Premis Sonor 2026 amb “Aquella nit al Tiffany’s”, nominada a millor pòdcast de ficció i millor realització i disseny sonor. Els finalistes s’han anunciat aquesta tarda a La Tarda de Catalunya Ràdio. El reconeixement s’afegeix a la nominació recent als Premis Ràdio Associació, consolidant la trajectòria del projecte.

Altres notícies