10.4 C
Pals
Dimarts, 23 desembre 2025
- Publicitat -

El parc infantil de Nadal de Platja d’Aro celebra 30 anys amb una proposta inclusiva i familiar

El Mar dels Nens se celebrarà del 27 al 30 de desembre i del 2 al 4 de gener al Palau d’Esports i Congressos, amb activitats per a infants d’1 a 12 anys i les seves famílies.

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: 2 minuts
- Publicitat -spot_img

El Mar dels Nens, el parc infantil de Nadal de Platja d’Aro, celebra enguany la seva 30a edició com a proposta consolidada dins de les festes nadalenques del municipi. L’esdeveniment tindrà lloc del 27 al 30 de desembre i del 2 al 4 de gener, entre les 4 i les 8 de la tarda, al Palau d’Esports i Congressos.

Adreçat a infants d’1 a 12 anys, el parc combina activitats lúdiques, creatives i interactives, pensades per compartir en família. L’entrada té un cost de 5 euros per dia, inclou una oferta 2×1 a la pista de gel i es pot comprar directament a taquilla a partir de les 3 de la tarda. Els adults poden accedir-hi gratuïtament, amb un màxim de dos acompanyants per infant.

L’accessibilitat és un dels valors destacats del parc. Hi ha espais adaptats, franja horària silenciosa, accés ràpid amb braçalet per a infants amb discapacitat i un espai de calma per a nens neurodiversos, garantint que tothom pugui gaudir de l’experiència al seu ritme.

Entre les activitats hi ha ludoteca per als més petits, inflables, jocs gegants, tallers de pintura i manualitats, espectacles de màgia, concursos de dibuix i ball, i mini-discos familiars. També hi ha serveis com guarda-roba i cafeteria per a les famílies assistents.

El parc és una iniciativa de la Unitat d’Infància de l’Ajuntament de Castell d’Aro, Platja d’Aro i S’Agaró, gestionada per Soy La Fiesta i amb la col·laboració de Viu Autisme.

A més d’El Mar dels Nens, el municipi ofereix un ampli programa nadalenc amb activitats com el Pessebre Vivent de Castell d’Aro, el Túnel de Llum i So, la Pista de Gel, la recollida de cartes del Patge Reial i la festa de Cap d’Any a la plaça de l’Ajuntament, amb música en directe de Ràdio Flaixbax per a tot Catalunya.

- Publicitat -
- Publicitat -

Lax’n’Busto celebrarà els 40 anys de trajectòria a Sons del Món amb un concert a Roses

Sons del Món continua ampliant el cartell de la seva pròxima edició amb una nova confirmació de pes. Lax’n’Busto s’incorpora al festival amb un concert molt especial que formarà part de la seva gira de celebració dels 40 anys de trajectòria musical. La cita serà l’1 d’agost a la Ciutadella de Roses, un dels escenaris

Altres notícies