Música electrònica per l’últim dia del Festival de la Porta Ferrada

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El Festival de la Porta Ferrada presenta per primer cop una jornada de música electrònica, sota el nom d’Electronic Sunset, que es farà l’últim dia del certamen, el 19 d’agost, a l’Espai Port de Sant Feliu de Guíxols. Comptarà com a caps de cartell a la DJ Miss Kittin i el DJ berlinès Claptone.

Es tracta d’un festival d’un sol dia ideat conjuntament per la plataforma Electrona, l’Escola EUMES de música avançada i TheProject. El programa també inclou propostes gastronòmiques, culturals i educatives. D’aquesta manera, volen apropar l’electrònica a tots els públics i “els estigmes i els mites d’aquesta música”.

Des de les set del vespre fins que surti el sol

Les portes de l’Espai Port s’obriran a les set de la tarda i els primers en actuar seran els del col·lectiu Solar Sounds. Coincidint amb la posta del cel, serà el torn del DJ alemany Claptone. Seguidament actuarà un “mite” de la música electrònica, com és la mítica DJ de Grenoble Miss Kittin. Cap a dos quarts de tres de la matinada de diumenge, actuaran Eduexploited, conegut per actuar a La Sala del Cel, i el productor musical i director de l’escola EUMES, Mootiv. Els que vulguin seguir amb la festa, a uns 100 metres de l’Espai Port, a la sala Las Vegas, hi haurà una ‘after party’ amb el DJ Óscar Aguilera.

- Publicitat -
- Publicitat -

Torroella de Montgrí i l’Estartit renoven el distintiu internacional de turisme sostenible amb una nota de gairebé 9

Torroella de Montgrí i l’Estartit han renovat la Golden Award de Green Destinations després de superar una auditoria internacional sobre sostenibilitat turística. El municipi ha obtingut una puntuació de gairebé 9 i millora el resultat anterior. L’informe destaca la protecció del medi ambient, el paper del parc natural i la col·laboració entre l’Ajuntament i el sector turístic.

Altres notícies