La federació gironina del Partit dels Socialistes de Catalunya va celebrar a Palamós l’acte de cloenda del curs polític. La trobada va servir per abordar la preparació de les pròximes eleccions municipals i els objectius de la formació als ajuntaments de les comarques gironines.
La candidata a l’alcaldia de Palamós, Yolanda Aguilar, va presentar l’acte. També hi van participar el primer secretari de la federació gironina, Marc Lamuà, i el president del grup parlamentari socialista, Ferran Pedret.
Marc Lamuà va exposar les prioritats del partit per als pròxims mesos. Entre aquestes, va destacar l’ampliació de la presència socialista als governs municipals.
Lamuà també va situar la Diputació de Girona entre els objectius polítics de la formació. Va defensar un model basat en la igualtat d’oportunitats i en el desenvolupament de les comarques gironines.
Ferran Pedret va remarcar el paper de les polítiques públiques i va defensar la capacitat de govern del partit. També va afirmar que la formació aspira a recuperar o ampliar alcaldies en municipis de Catalunya.




