17.1 C
Pals
Dilluns, 27 octubre 2025
- Publicitat -

El Servei Meteorològic de Catalunya emet un avís per estat de la mar a l’Alt i el Baix Empordà

Es preveuen onades superiors als dos metres i mig fins demà dimarts a la tarda a les zones del cap de Creus i el cap de Begur, on hi haurà maregassa i mar de fons del nord.

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El Servei Meteorològic de Catalunya ha activat un avís per estat de la mar a les comarques de l’Alt Empordà i el Baix Empordà. Segons la previsió, les onades poden superar els dos metres i mig d’alçada, especialment durant la tarda d’avui dilluns i durant la jornada de demà dimarts.

Els punts més afectats seran el cap de Creus i el cap de Begur, on es pot superar el llindar d’avís establert. En aquestes zones es preveu maregassa amb una lleugera mar de fons de component nord.

La situació de fort onatge es mantindrà fins demà dimarts a les sis de la tarda. Es recomana extremar la precaució a les activitats marítimes i al litoral.

- Publicitat -
- Publicitat -

Carles Álvarez: “Necessitem voluntaris que ens ajudin en la jornada del Gran Recapte d’Aliments”

La campanya del Gran Recapte d’Aliments 2025 tindrà lloc els dies 7 i 8 de novembre arreu de Catalunya. A Palamós i Sant Joan, però falten voluntaris per cobrir els supermercats i cadenes que participen en l'edició d'enguany. El coordinador, Carles Álvarez, exposa que “de moment tenim molt pocs voluntaris” i actualment només compten amb dues persones inscrites, mentre esperen saber si comptaran amb alumnes de l'institut de Palamós.

Altres notícies