31.4 C
Pals
Dimarts, 1 juliol 2025
- Publicitat -

El sindicat SIP-FEPOL considera de “màxima gravetat” els incidents de Palamós que han acabat amb quatre detinguts

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El sindicat policial SIP-FEPOL ha considerat de “màxima gravetat” els incidents de la passada nit a Palamós, on els Mossos d’Esquadra han detingut quatre persones arran d’una baralla on s’han exhibit armes blanques a l’avinguda Onze de Setembre. Els dos primers arrestats han estat traslladats a la comissaria de la Policia Local, on s’hi han aplegat familiars i amics exigint-ne l’alliberament. Això ha provocat aldarulls i la detenció de dues persones més per atemptat contra l’autoritat. SIP-FEPOL ha condemnat els fets i ha assegurat en un comunicat que posen “en risc la seguretat de tothom”.

Segons el sindicat, és una mostra de la “situació crítica” de la Policia Local de Palamós, on “hi ha torns sencers de tarda i de nit sense patrulles operatives al carrer, i en moltes ocasions, el servei recau exclusivament en agents interins sense el suport ni els recursos adequats”. “Aquesta realitat no només posa en perill els treballadors del cos, sinó que compromet greument la seguretat de la ciutadania”, afirma el comunicat.

Per això han exigit un “compromís ferm i immediat” per revertir la situació i “dignificar les condicions laborals” i reforçar la plantilla amb personal estable. L’organització veu “falta de previsió i responsabilitat” per part de l’Ajuntament, a qui acusa de mantenir activa la taula de negociació amb els agents.

- Publicitat -
- Publicitat -

Torna “Una cantada diferent”, de Ràdio Capital, per la Cantada d’Havaneres de Calella

Aquest dissabte 5 de juliol es fa la Cantada d'havaneres de Calella i, com l'any passat, Ràdio Capital la retransmetrà amb un programa especial anomenat "Una cantada diferent", en directe des de la Plaça del Port Bo.

Altres notícies