El temps 08-08-2017

Martí Saguer
Martí Saguerhttp://www.martiproduccions.com
Informàtic i apassionat de la ràdio. Em podeu escoltar totes les tardes a la Fòrmula Capital i al Supermatí donant la previsió meteorològica.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Comencem el matí ja amb força nuvolositat i ruixats dispersos que poden caure amb intensitat al matí, bufarà el vent de tramunta amb cops forts i la temperatura anirà a la baixa amb 25º de màxima i 17º de mínima. A la tarda la situació serà més tranquil·la amb nuvolositat intensa.

Els propers dies dimecres encara restes d’inestabilitat i temperatura baixa i dijous començaríem a remuntar cap a un temps més estiuenc de nou.

 

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Neixen les primeres tortugues careta del niu de l’Estartit

Ja han sortit 27 cries i tot apunta que durant les properes hores i dies en naixeran més. El niu és l’únic de tortuga marina localitzat enguany a tot el litoral català.
- Publicitat -spot_img

Altres notícies