El temps 13-11-2017

Martí Saguer
Martí Saguerhttp://www.martiproduccions.com
Informàtic i apassionat de la ràdio. Em podeu escoltar totes les tardes a la Fòrmula Capital i al Supermatí donant la previsió meteorològica.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Si la setmana passada teníem fred, aquesta prepareu-vos les temperatures cauran entre 4ºc i 8ºc respecte ahir, i aquí a l’Empordà tindrem una màxima de 14ºc i una mínima de 6ºc. Però aquest no és l’únic canvi, ja que el vent de nord ja ha començat a bufar i s’intensificarà fins a ratxes que poden arribar als 140Km/h.

I atenció, és per aquest motiu que el Servei Meteorològic de Catalunya ha emès un avís per vent i per fort onatge, amb ratxes que poden superar els 140 km/h i amb onades que poden superar els 4 metres. Així doncs molta prudència en activitats a l’aire lliure i no us acosteu prop d’esculleres o espigons.

Dimarts encara una jornada amb fort vent i majoritàriament assolellada.

 

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

T’agrada la ràdio, el periodisme i la comunicació? A Ràdio Capital busquem col·laboradors

Ràdio Capital busca nois i noies amb ganes de fer ràdio, crear pòdcasts, fer entrevistes, explicar notícies i participar en programes, retransmissions i esdeveniments. No cal tenir experiència, només curiositat, idees i ganes d’aprendre. Pots col·laborar des de l’estudi de Palafrugell o a distància i descobrir tot el que passa davant i darrere dels micròfons, al costat del nostre equip.
- Publicitat -spot_img

Altres notícies