El temps 14-07-2017

Martí Saguer
Martí Saguerhttp://www.martiproduccions.com
Informàtic i apassionat de la ràdio. Em podeu escoltar totes les tardes a la Fòrmula Capital i al Supermatí donant la previsió meteorològica.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
Ràdio Capital, la ràdio del Baix Empordà
Ràdio Capital. La ràdio de l'Empordà
El temps 14-07-2017
Loading
/

Avui un dia amb núvols baixos sobretot prop de la costa i que no descartem que puguin deixar algunes gotes, també bufarà una mica el vent de tramunta, i a la tarda aquests núvols tendiran a fer-se més prims o desaparèixer. La temperatura màxima arribarà als 30º i la mínima als 18º.

Els propers dies ambient estiuenc, dies força assolellats amb núvols a primera hora del matí al litoral i temperatures altes.

- Publicitat -
- Publicitat -

L’Hostal de La Gavina de S’Agaró rep un dels principals Premis G! de Turisme per la seva trajectòria

El reconeixement destaca gairebé un segle de trajectòria i la seva contribució a la projecció internacional de la Costa Brava. La gala també ha homenatjat, a títol pòstum, l'assessor turístic Josep Capellà Hereu.

Altres notícies