19.3 C
Pals
Dijous, 18 setembre 2025
- Publicitat -

El temps 14-09-2017

Martí Saguer
Martí Saguerhttp://www.martiproduccions.com
Informàtic i apassionat de la ràdio. Em podeu escoltar totes les tardes a la Fòrmula Capital i al Supermatí donant la previsió meteorològica.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
Ràdio Capital, la ràdio del Baix Empordà
Ràdio Capital. La ràdio de l'Empordà
El temps 14-09-2017
Loading
/

Avui una jornada marcada per la nuvolositat que anirà intensificant-se a mesura que passin les hores, i que de moment no deixarà ruixats, nomes quatre gotes. A la tarda bufarà vent de nord que farà alterar la mar, i es per això que el servei Meteorològic de Catalunya ha activat un avís per onades que poden superar els 2 metre i mig.

Demà divendres, ruixats que s’activaran ja des del matí i baixada notable de les temperatures.

- Publicitat -
- Publicitat -

Esquerra reclama al Govern que actuï pel veto de l’estelada al Bisbal Bàsquet

Esquerra Republicana demana al Govern que intervingui davant el veto de la Federació Espanyola de Bàsquet a la samarreta amb estelada del Bisbal Bàsquet. El partit defensa que l’equip ja l’havia utilitzada durant anys sense problemes. Tot i acceptar la decisió, el club no la comparteix i segueix venent la samarreta original als seus aficionats.

Altres notícies