El temps 17-08-2017

Martí Saguer
Martí Saguerhttp://www.martiproduccions.com
Informàtic i apassionat de la ràdio. Em podeu escoltar totes les tardes a la Fòrmula Capital i al Supermatí donant la previsió meteorològica.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -
Banner dietetica genciana


Avui una jornada similar a la d’ahir, temps assolellat i temperatures entre els 32° de màxima i els 18° de mínima.
Divendres dia tambe assolellat encara que amb alguna nuvolositat a primera hora del matí i a la tarda i dissabte entra vent de tramuntana i el que notarem es una baixada de la temperatura

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -
Comerç iluminació girona

El Romanyam consolida la seva segona edició com a punt de trobada de la gastronomia i l’artesania de les Gavarres

La jornada ha combinat gastronomia, cultura i activitats familiars, amb espais ampliats i la incorporació de Calonge i Sant Antoni a l'organització. També ha acollit el lliurament dels Premis Les Gavarres 2026.
- Publicitat -

Altres notícies