El temps 18-08-2017

Martí Saguer
Martí Saguerhttp://www.martiproduccions.com
Informàtic i apassionat de la ràdio. Em podeu escoltar totes les tardes a la Fòrmula Capital i al Supermatí donant la previsió meteorològica.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Avui tenim una jornada amb cel serè, vent de garbí i temperatures elevades, precisament el servei meteorològic de Catalunya ha activat l’avís per calor entre les 12h i les 18h de la tarda, hora en que la calor serà més intensa, arribarem als 35º de màxima i als 21º de mínima.

El cap de setmana, dissabte dia força inestable vent de tramuntana i nuvolositat, diumenge dia més tranquil tot i que tindrem temperatures una mica més baixes.

 

- Publicitat -
- Publicitat -

Dipsalut controlarà la salubritat de les platges del Baix Empordà aquest estiu amb analítiques de sorra i controls de legionel·la

L'organisme farà controls microbiològics de la sorra i analítiques a dutxes i rentapeus. Municipis com Begur, Palafrugell, Palamós, Sant Feliu de Guíxols, Calonge i Sant Antoni i Torroella de Montgrí participen en el programa.

Altres notícies