El temps 25-08-2017

Martí Saguer
Martí Saguerhttp://www.martiproduccions.com
Informàtic i apassionat de la ràdio. Em podeu escoltar totes les tardes a la Fòrmula Capital i al Supermatí donant la previsió meteorològica.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Avui parlem de boires i núvols baixos de poca importància que tindrem sobretot al matí , amb un dia en conjunt assolellat, amb vent del sud i amb temperatures que es mouran entre els 32º de màxima i els 20º de mínima.

El cap de setmana, un dissabte amb el cel força més ennuvolat no descartem algun ruixat la nit del divendres al dissabte, i diumenge seguirem amb el cel parcialment ennuvolat i amb estones de sol, temperatures força similars a la d’aquests dies.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Som Energia, Fundació Climent Guitart i bonÀrea Agrupa reben els VI Premis Josep Pallach pel seu compromís amb l’educació i la societat

Som Energia, Fundació Climent Guitart i bonÀrea Agrupa han rebut els VI Premis Josep Pallach Empreses per l’Educació i el Compromís Social. Els guardons reconeixen la tasca de tres entitats en la promoció de valors educatius i responsabilitat social. L’acte de lliurament s’ha fet al Museu del Suro de Palafrugell.
- Publicitat -spot_img

Altres notícies