17.6 C
Pals
Divendres, 2 maig 2025
- Publicitat -

Inici de dia fred amb temps majoritàriament assolellat

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Avui dijous la comarca es desperta amb temperatures pròximes als 0 ºC. Preveiem que la temperatura mínima marqui aquest punt i farà que comencem l’hivern meteorològic tal i com ha de ser, amb temperatures baixes. La situació farà que les temperatures mínimes puguin ser una mica més baixes que ahir i amb més extensió.

La temperatura màxima tampoc serà gaire alta. Li costarà pujar el termòmetre i es quedarà a poc més de 12 ºC , que es faran més de bon combatre gràcies al sol que lluirà sense gaire impediments.

I és que el dia serà bàsicament assolellat i molt estable, igual que ahir dimecres. De cara a la tarda-vespre començarem a notar el que serà el nou episodi que es prepara per demà divendres i dissabte, on podríem parlar d’un divendres amb més nuvolositat i un dissabte amb més probabilitat de pluja.

Tot i això, encara el pronòstic és bastant incert pels propers dies, però el que sí que és segur és que els termòmetres no remuntaran i l’ambient d’hivern serà ben viu a la nostra comarca.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Imma Gelabert: “Amb el Segell Aro Verd volem ser una destinació turística sostenible”

L’Ajuntament de Castell d’Aro, Platja d’Aro i S’Agaró ha presentat el nou segell Aro Verd. La iniciativa vol reconèixer les bones pràctiques sostenibles d’empreses i entitats del municipi, especialment en l’àmbit turístic. El projecte busca impulsar una col·laboració activa entre sector públic i privat per consolidar la vila com a destinació compromesa amb la sostenibilitat.

Altres notícies