Cel serè i temperatura màxima més elevada

Albert Aparicio
Albert Aparicio
Graduat en Física i Màster en Meteorologia. Observador meteorològic de la XOM (meteocat) a Palafrugell.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La setmana comença amb temps dominat pel sol i la calor. La temperatura aquest dilluns serà més elevada partint dels 17 ºC de mínima i assolint els 34 ºC de màxima.

La propera matinada pot ser tropical amb una mínima al voltant dels 20 ºC tot i que dimarts el termòmetre começa a baixar una mica amb valors de fins a 32 ºC.

Pel que fa a l’estat de la mar, aquesta estarà forcça encalmada amb lleuger marejol.

- Publicitat -
- Publicitat -

La pluja obliga el Primavera Sound a suspendre temporalment part de la programació de la primera jornada

El Primavera Sound ha suspès temporalment aquest dijous al vespre diversos concerts previstos als seus dos escenaris principals a causa de les incidències meteorològiques registrades al recinte del Fòrum de Barcelona. L’episodi de pluja i vent ha obligat l’organització a aturar part de la programació per garantir la seguretat dels assistents i dels equips tècnics.

Altres notícies