Dimarts amb predomini del cel ennuvolat

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -

La jornada de cel cobert que oferirà la meteorologia d’aquest dimarts no tindrà repercussió a la pluviometria de la comarca. Estem davant d’un dimarts ennuvolat: seran núvols d’evolució diürna que deixaran el cel molt cobert amb molt poques oportunitats de veure sol.

L’ambient no serà excessivament fred i el termòmetre anirà dels 16 graus mínims als 21 màxims. Poca amplitud tèrmica, a causa també de la nuvolositat que tindrem durant tot el dia.

Poca definició per un dia poc o gens plujós, i poc fred, amb ambient entre agregalat i allevantat amb vent que serà fluix. El que es confirma clarament serà l’ascens de les temperatures pel final de la setmana.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -

La Pera implantarà la recollida de residus porta a porta abans d’acabar l’any

La Pera, Púbol i Riuràs tindran recollida porta a porta, mentre Pedrinyà i els habitatges disseminats disposaran de contenidors tancats. Els veïns hauran d'utilitzar cubells identificats i seguir un calendari de recollida. El canvi també permetrà adaptar les taxes als residus generats.
- Publicitat -
banner agrienergia

Altres notícies