Pas d’un nou front i temperatura més elevada

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Avui dijous serà una jornada bastant semblant a totes les que anem vivint aquesta setmana. I és que tornem a estar a disposició d’una nova línia de precipitació, que entre última hora d’ahir dimecres i les primeres hores d’avui ens està creuant el nostre territori baix empordanès.

Així doncs, tornem a començar un nou dia amb molta nuvolositat, cel molt tapat i insegur que pot donar algun plugim poc important. Després, esperem que s’obrin més clarianes. Tot i això, costarà altra vegada veure el sol i no descartem quatre gotes en algun moment de la jornada.

Per temperatures, anirem dels 8 ºC mínims als quasi 18-20 ºC màxims. I és aquí on notarem la diferència entre ahir i avui: la temperatura màxima pujarà entre 3 i 5 graus. I pels propers dies seguirem la dinàmica del dinamisme al cel, amb temperatures que tindran ganes de baixar.

- Publicitat -
- Publicitat -

Impulsen una campanya de micromecenatge per restaurar la façana del Casino La Constància de Sant Feliu

El projecte de rehabilitació d'aquest edifici, declarat bé cultural d'interès nacional, podria costar uns 450.000 euros. 

Altres notícies