22.3 C
Pals
Divendres, 11 juliol 2025
- Publicitat -

Divendres amb temps assolellat i primaveral. Dissabte cel gris i marcat descens tèrmic

Albert Aparicio
Albert Aparicio
Graduat en Física i Màster en Meteorologia. Observador meteorològic de la XOM (meteocat) a Palafrugell.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Divendres l’ambient serà pràcticament primaveral, domini del temps assolellat i una temperatura màxima que fregarà els 23 ºC. De fet, el passat dijous, ja es van superar els 20 ºC a bona part del Baix Empordà, fins i tot superant els 22 ºC a Castell d’ Aro.

Dissabte, però tornem al temps d’hivern amb l’arribada d’un front fred que portarà inestabilitat, deixarà un dissabte força ennuvolat i no es pot descartar algun petit ruixat al vespre, tot i que sembla que serà molt poca cosa. El que sí notarem serà el marcat descens de la temperatura i la Tramuntana que pot bufar amb cops de més de 60 km/h i provocarà una mica d’alteració marítima.

La setmana acabarà amb un diumenge que recuperarà l’ambient assolellat.

- Publicitat -
- Publicitat -

L’augment d’efectius en el cos de Bombers i la prevenció marquen la campanya forestal d’aquest 2025

Catalunya ja ha vist durant aquest estiu del 2025 com dos grans incendis forestals han cremat més de 8.000 hectàrees. I tot i que aquests focs no s'han concentrat a la zona de l'Empordà, el cos de Bombers es prepara per afrontar una temporada complicada pel risc d'incendi forestal.

Altres notícies