Estabilitat meteorològica amb cel parcialment enteranyinat

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -

Avui dimarts tenim un dia meteorològicament molt semblant als últims que hem viscut. En línies generals, parlem d’un dia bastant estable i amb sol, que avui possiblement quedarà més enteranyinat de núvols alts i prims.

El dia comença amb núvols baixos i boirines que mantindran la jornada sense domini absolut del sol. També seguim amb el discurs de l’amplitud tèrmica perquè estem parlant que tindrem unes temperatures mínimes semblants als 0ºC i unes màximes properes als 20ºC.

I seguirem la setmana amb un nou canvi de temps que serà més efectiu més de cara a dijous i presentarà una nova tongada d’inestabilitat i fred, que encara està per concretar com acabarà afectant-nos a la nostra comarca.

- Publicitat -
Article anterior
Article següent
- Publicitat -
- Publicitat -

Aurora Moreno: «Volem gaudir d’una vellesa activa i autogestionada»

La cooperativa Walden XXI ha inaugurat a Sant Feliu de Guíxols el primer habitatge cooperatiu en cessió d’ús per a gent gran de Catalunya. Després de gairebé nou anys de feina, els primers residents ja s’hi han instal·lat. La presidenta, Aurora Moreno, defensa al Supermatí de Ràdio Capital un model d’envelliment actiu, comunitari i autogestionat, que vol ser una alternativa a les residències.
- Publicitat -

Altres notícies